new week!

Nya tag, eller?

Nu har jag svärföräldrarna på besök, kul! Dom stannar tills torsdag.
Kom precis in ifrån en runda runt munken, hade bstämt mig för milen men det gick inte, var helt slut.. jag hade så mkt motvind att jag trodde att vagnen skulle välta över på mig, helt slut var jag!! Men ändå så har vi fint soligt väder idag, och det är tur det ialf så man slipper regnet :) Nu väntar jag på att min vän Felicia kommer så ska vi fixa hennes Naglar,och sen blir det en till powerwalt med Amanda (längtar) vi kanske ska springa istället Amanda ??!




Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim ♥

Duktig du är :))

2011-05-23 @ 22:41:45
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Caroline

duktig dig.. å tack för din snälla kommentar. Jag kämpar på.. är dock inne i en liten svacka nu.. hungrig ta mig fan hela tiden =) Jag jobbade på JC, har bytt jobb nu. men tack för tipset, måste spanas in snarast. Så söt novas blåa klänning är, vart kommer den ifrån? kram

2011-05-24 @ 21:10:17
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0