Friday Morning...

Startade dagen med intervallträning uppe vid västersjön och efter det blev det en runda till Sola OJOJOJ vad skönt det var må jag säga!! Sen hem fort för att göra sig ordning och sen slänge sig ner på marknaden nere i stan, GALET mycket folk.. JAg betalar hellre dubblapriset på saker och ting bara jag slipper den dära folkmassan!! :)
Nu sover4 skruttungen så jag ska passa på att dammsuga eftersom hon har börjat bli lite rädd för den ibland, haha!




Ha en trevlig helg, för det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Marknader som är så mysigt :) trots folket. Det är ju charmen :)

2011-05-27 @ 15:23:37
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0