Uppdate:

NU ÄRE DESPERETE! får man ju helt enkelt inte missa ju, det är ju det bästa på hela kvällen!

Idag har jag och Nova haft finbesök utav Julia:) Så roligt.
Kan ju meddela er att vi fortfarande är dunderförkylda med en aning feber skulle jag tippa på.
Jag och R har precis smäckat i oss god laxpasta och nu sitter jag med godispåsen i handen (badgirl)
Imorgon ska vi på Novas första Tandläkarbesök, det ska bli himlans spännande!
Det är ju fasen torsdag imorgon och sen fredag, igen? hur fort går inte veckorna?
Nu kom jagpå mig själv att det inte är torsdag imorgon utan onsdag, vilken tur för annars hade rikard gått upp 3 timmar förtidigt! hahaha! upsi.



Idag har jag hämtat ut mina Förstoringar plus inbjudningskorten till Novas birthday!:)

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gumman, Vad fina kort! Mår ni bättre än? Kram

2011-03-18 @ 12:05:36
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Caroline

fina kort du har förstorat. tack för din omtanke till Ella, det värmer i mammahjärtat. ha en mysig torsdag, i morgon ör det frdag igen. galet fort går det.. krma krma

2011-03-24 @ 07:59:21
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0