Tolv

Börjar med att skriva att det bara är 12 dagar kvar tills vi sitter på planet mot FLORIDA!! Hur najs är det inte då!

Det har inte blivit så mycket skrivande på det sistone, finns ju inget att skriva om?
Sen så skyller jag på att mina svärföräldrar kom i söndag och åkte hemåt idag! haha.
Idag har jag och Nova vart duktiga och vart ute på 2 långpromenader, 1 morgonpromenad och en kvälls!
Och denna envisa förkylningnen vägrar ju verkligen att släppa taget om oss här hemma ...
Fast vi kör på i samma takt ändå, igår var vi faktiskt iväg och köpte ett kök, så nu ska vi bara hitta något snyggt klinkers och tapet som vi ska ha, lättare sagt än gjort det där :) Men skönt när det blir klart!
Då kommer jag och Nova få åka iväg i någon vecka (mormor/gammelmormor då kanske vi kan låna stugan ju?)


Ne nu ska jag dricka upp min varma O'boy, slänger in lite bilder som tagits under några dagar tillbaka!


Så kul att titta på bilder på Novisen när hon var liten som inte ligger på datan!


Gunga i friadalen det gillas mycket utav damen


I sin nya how to kiss a frog mössa och den är gul, inget rosa där inte!


Nu ligger åkpåsen på golvet och skräpar tanken är att vi ska slippa använda den nu, ingen mer snö och kyla tack!


Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

sööötnos! tänk att dom blivit så stora!! Skorna hittar du på www.kavat.ebutik.se kramar

2011-03-26 @ 00:22:35
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej gumman, vad fin hon är! Allt mer lik dig tycker jag :) Nim tackar för gratulationerna och hälsar att kex var godare än tårtan. Men turen att alla andra gillade tårtan iaf :) Snart Florida.. jiiiha!!! kraaam till er

2011-03-26 @ 21:13:18
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, ska ni till florida??? Inte alls avis. inte alls

2011-03-27 @ 19:36:29
URL: http://saratilling.se
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Ja, den blev förvånansvärt bra! Jätteroligt att det syns så tydligt ändå :)

Tack så jättemycket :)

2011-03-29 @ 11:23:37
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0