Sjukstuga!

Ojojoj vilken sjukstuga det är här då, Nova är dunderförkyld med rosslig hosta! Stackars liten..
Och jag själv fick ett hejdundrans migränanfall efter jag tränat i morse vilket har lett till domningar i hand och ansikte.. och jävligt ont i huvudet har inte kunnat stå upp plus att man har kräkts ! Och inte så lätt när man har en unge att ta hand om också.. så jag fick ringa hem rikard efter lunchen så han är hemma nu och tar hand om nova medans jag tryckt i mig fett(pizza) och socker (tonvis med choklad och coca!)

Verkar som alla nästan alla är sjuka just nu ...

Till något helt annat, nu äre inte ens 1 månad kvar tills vi åker till Florida! (28dagar) Ska bli så jädrans najs!
Och sen har vi fått tid till Novas första tandläkarebesök, sån jävla tur att det bara är 20 meter bort dit när man får jätte tidig tid som man ska vara där...


Föresten så har jag bantat/tränat ner mig nästan 15 kg sen i November


Ballong till mage 1 dag innan Nova kom :)

Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till Vilda ღ

Jamen dom är ju verkligen fina! Och dom ser som så mysiga ut också. Undrar bara hur mkt den är ivägen så fort man böjer sig fram osv ;p

2011-03-08 @ 20:00:26
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0