1 vecka kvar

Idag är den en ynka vecka kvar tills vi sitter på planet, så fort tiden går! Har skrivit en packlista idag, men man glömmer ju lätt små saker, något speciellt jag behöver ha med mig till Nova tro??

Igår var vi på BVC, Och jag tror att jag har "ljugit" haha för er eller jag har intalat mig själv ialf att sista gången vi var där vägde hon 13300 någonting, och sen när vi vägde igår fick jag en chock när vågen stod på 11900 nått.
Tänke jädrans vad hon har minskat och kunde inte ritkigt fatta hur, men där hade jag fel för hon hade gått upp ca 500g istället! Så fel det kan bli ibland. Annars då, hon fick 2 sprutor och hon vår såååå jätte duktig lilla Hönan:)


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Kan vara smart att ha med droppar för öronen. De kan ju få ont av trycket när ni flyger. Annars är det väl inget särskilt jag kan komma på, det vanliga typ. Jag tycker barnen har mer packningn än en annan :P



Förstår att ni längtar! Hur länge blir ni borta?

Kramar

2011-03-30 @ 09:28:08
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej gums



Det kommer upp att du har lösen varje gång man går in här... trycker man avbryt så går det iofs bort.. men kanske ngt du bör kolla upp ändå.



Ja jag tror det finns att köpa på apoteket. Säg att ni ska ut och flyga så hjälper de er :)

Ettårskalaset blev lyckat. Bläddra ner lite på bloggen så ser du en hel drös med bilder från dagen :)



Ha en bra och solig torsdag =) kramar

2011-03-31 @ 10:17:18
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

sötnoooos!! ajj sprutor är inte alls roligt..skönt att det gick bra :) Haha ibland kan de bli lite fel..haha!



Vi flyttar till Helsingborg, ÄNTLIGEN..jag kommer ju därifrån och har äntligen fått med min danske man dit! så det blir underbart!! kramar på er

2011-03-31 @ 20:32:47
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Vad söt bild^^



Kram Mia

2011-04-01 @ 00:53:27
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0