Torsdaaaaag

R stack precis till jobbet, Nova somnade nyss, och tvätten är inslängd i torktumlaren.
Så vad ska jag göra idag... plocka lite till här hemma kanske, eller bada kanske man ska ta och göra och bubbla lite det låter väl gatt! Kanske ska ta ch ringa mor min så vi kan åka till IKEA en sväng och fixa gardiner å så ..

Nova sov hela natten igen, kanske har det vänt så hon kommer göra det nu (hoppas)
Och jag känner mig så jädra kass, sist jag tränade var på nyårsafton måste verkigen börja igen om jag ska hinna med mitt mål och sätta upp ett nytt mål att klara av innan Florida-resan!








NOVA BARA ÄLSKAR ATT HÅNGLA MED SIN IGELKOTTE !!

Kommentarer
Postat av: karolina

Vad söt hon blev i de nya kläderna!!:)

2011-01-06 @ 16:26:18
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: Caroline - Ellas mamma

vi har det sååå bra så. Ni med hoppas jag. Nova är lika söt som alltid. Världens leende och så glada fina ögon. Så stora dom är nu tjejerna, det går ju så fort. Ella ahr också den där lilla västen, emn jag vet i katten vad jag ska ha den till.. nmen den tunikan var ju söt, kommer från?

massa kramar

2011-01-06 @ 20:57:02
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Tova

åh, en sån sötnos :)

Spännande med flytten, vi håller faktiskt också på att flytta just nu! :)kommer dock ha flytthjälp och barnvakt ett par dar, annars skulle det nog bli kaos... hihi!

kram

2011-01-08 @ 20:37:53
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0