Besök

Idag har vi fått besök utav Karolina och lilla William, så mysigt!!
Köpte lunch som vi tog med oss hit hem till oss, tjöta å så.. Sen gick jag hem till mamma och pappa.
haha Nova var så söt innan jag satte henne i sin säng inna för jag skulle byta om till pyjamas och ytterkläder innan vi gick bort dit, men när jag lade henne ner och skulle hämta hennes tröjja så hade hon somnat så sött i sängen sin och var väldigt svår väckt, nu är vi hemma igen 4,5h senare och nu sover hon sött i sin säng igen och är urtrött verkligen !! Själv sitter jag här och kollar på Let's dance, ska nog krypa ner snart jag med!

Ska bara slänga in några bilder kanske ?







Min Söta Lilla Prickikorv


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim ♥

hehe så söt hon är. sover hon med mössa? :) mår ni bra annars? kram till er ♥

2011-01-08 @ 14:09:42
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej sötosar!



Hehe förstod jag väl :) hihi.



Jadå allt är fina fisken :)

Ja, nu får vi väl se hur detta artar sig. En hel natt so far :) But so far, so good :)



Vad gör ni i helgen då?



Stor kram

2011-01-08 @ 21:15:40
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Evelina

Gud vad söt hon är ! :) Hoppas allt är bra med er.

2011-01-12 @ 12:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0