Äntligen

Som jag har saknat datan, men inatt fick vi tillbaka den (R tog med sig den när han slutade)
Hade ju fått virus på den så han tog med sig den till jobbet i onsdags, torsdags någon gång och så fick en kille på hans jobb hjälpa oss. Så nu har jag äntligen fått tillbaka den. Kan ju inte skylla på att det är därför jag bloggar dåligt för det gör jag ju ändå även om datan är hemma! Men ialf.

Igår var det bio med Angelica och Isabelle som stod på schemat oh efter det blev det mat hemma hos oss.
Idag har jag änsålänge bara vart ute och gått milen (härligt) Och så har jag dammsugit vilket var väldigt behövande.
har haft en väääldigt gnällig Nova idag, fram och tillbaka men det måste vara tänderna som spökar ser ut som 2 st är påväg upp nere och 1 uppe. Och vi som inte harnågon alvedon hemma, måste fixa det sen när vi ska handla!!

Oh herregud försöker lära Nova att krypa, hur man nu gör det??
Men ialf, hon är ju så lat, och så typ skjuter hon sig bakåt istället för framåt! Tror knappast att den ungen kommer krypa över huvudtaget!




Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

sööötnos!! Emilia kryper inte heller, ja försöker lära henne men det går inte..eller det är kanske lite påväg men hon är ju också lat och dom är ju sååå runda och goa våra små prinsessor!! hihi då är det ju extra jobbigt såklart!! kramar på er

2011-01-26 @ 21:07:33
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0