Tänder hit tänder dit

Tjullahopp, har inte skrivit något på ca 1 vecka pga att mina svärföräldrar har varit här på besök, dom åkt hem nu i morse så nu passar jag på medans Nova sover också! Nova har börjat Snurra runt som en galning från rygg till mage (Har bara gjort 2 ggr tidigare) och nu typ minst 10 ggr per dag hade väl kunnat bli mer men eftersom hon älskar sin gåstol så mycket så har hon inte tid till att ligga på golvet :) Så kanske kan hon börja krypa snart dådå?

Tyckte allt att jag skymtade hennes 6.e tand i morse också.. typ 3 st som kommit fram på någon vecka bara!
Men hon verkar inte lida så mycket utav dom.. vilket är skönt!

Nu vaknade skruttungen så ska slänga på henne overallen så ska vi ut och bränna lite kalorier (jag ialf) haha!



Har ju inga nya bilder, så ni får en ifrån Julafton

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Ja det har stått still här med.. men det blir nog bra nästa vecka.. dock tryckte jag i mig en glass och, två bullar och en halv påse godis ikväll.. hahaha noooot good :D JAJA..



Kryper hon inte än er lilla fia?

snacka om skönt. Nim är överallt och ingenstans. Helt galet!!



Japp kör Zumba hemma. Lår och rumpa brukar jag försöka köra när Nim sover. Sen brukar han och jag dansa i 20-30 minuter :) Han tycker det är skitskoj.. och svettig blir man..

Har du Zumba? Jag klickade hem från tradera :)



Hoppas allt är bra och att ni får en bra helg, många kramar

2011-02-03 @ 22:11:35
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gums



Jo jag har fyra skivor, varav en är ben och rumpa typ. 30 minuters övningar som är asjobbiga.. :P



Haha jo man kan väl se det så. Men jag vet inte, börjar jag med skit under dagen så blir det mängder. Tar jag inget fika eller så på dagen så äter jag inget på kvällen heller. Jag är hopplös, haha!



Du vet inte vad du säger. När de kan krypa så kan du inte sätta dig ngnstans förrän de är uppe i knät och ska göra det du gör.. tro mig.. NJUT! haha :D



Vad bjuder helgen på då?

KRAM

2011-02-04 @ 16:09:14
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Oj vad många skivor, jag har bara fyra :D



Jag har fått lingonveckan, så var väl därför jag åt som jag gjorde.. och så har jag blitt sjuker.. så blir mest lungt. Plugga lite o så..



Nehe måste dra och storhandla en lördagkväll. Sugit värre.. hoppas ni har skoj =) Kram

2011-02-05 @ 19:04:26
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0