Måla & pizza!

Idag har jag och min syster vart ner på stan och gjort lite ärenden, och efter det blev det en helglunch på Jensen's!
har inte vart där på jättelänge för att dom senaste gångerna har vi blivit så besvikna på maten men idag var det faktiskt helk OK. Sen annars har vi bara vart här hemma hos oss, jag har städat diskat och plockat undan, har verkligen sett ut som ett BOMBNEDSLAG! När jag var och handlade förnågon dag sen så köpte jag en billig barntavla som man själv ska måla i färger på och så fick man med 6 olika färger ( röd, gul, grön, blå, svart och vit)
Så ikväll har jag suttit och målat den och sen så strödde jag även på lite fint glitter på den så nu ska den få pryda Novas rum, hahaha :) Just kul att jag "gjort" den själv så som jag ville.

Och nu har vi trökkt i oss PIZZA, fy och usch på mig!! mkt fusk har det blivit denna vecka faktiskt, har vart sötsugen hela tiden! inte bra inte bra.





Titta haha, sjukt svårt att lyckas göra så många olika färger, syns typ inte men har 4 olika rosa och 3-4 olika orange-gula ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0