B V C

Ooosh vilken dålig uppdatering det har blivit här märker jag!
I lördags hade jag full rulle hela dagen och kvällen då jag var på inflyttnigsförferre hos Sophie med dom andra brudarna och sen begav vi oss till Sliver (för mkt folk!!) Och jag kan meddela att jag mådde kasst igår! fy fy fy säger jag, tur att jag har en sån snäll familj som tar hand om vår lilla Novis!

Idag var vi på BVC med lillsnuttan och jag kan säga att det gick ritkgt bra, hon har bara gått upp 10g sen sist, nej jag ha rinte skrivit fel utan menar tio gram och så har hon växt 4 cm på längden :) stortjejjan.

Nu slank det ner en sallad framför biggestloser på tv, gott.



Glömde nästan bort att säga att lilla sessan blev 10 månader i lördags !

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hehe kul att hon gått upp 10 gram :P kurvan börjar kanske jämna ut sig lite? Det håller den på att göra för Nim. Även att han hade gått upp typ 300 gram sist.. :)



Oj vad skoj med party. Förstår att du vart bakis.. hehe, man blir lätt det nu för tiden.. :P



Sov gott sen kramis

2011-02-21 @ 21:55:27
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Ja det är inte lätt, bättre du är nykter :P haha.



Idag har vi träffat en kompis.. och shoppat massor.. Nim har åkt buss och haft sig. KulKul :)



Vad har ni för er då? Många kramar

2011-02-22 @ 23:25:43
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0