NU drar vi !

Om 6 timmar kommer vi sitta i bilen på väg till landvetter, och om ca 4 - 5 timmar kommer vi stiga upp här hemma och packa klart det sista och packa in i bilen, buhu vad jobbigt ! Och stackars Nova som vi måste väcka upp ur sin gossiga värma säng.. Men det är ju helt klart bättre att komma iväg och vara i Florida än att sitta här hemma i halvdant väder! Och jag måste säga FAN vad jobbigt det är att packa till en liten! Jaja, inte hela världen om jag glömmer något iofs. men ändå.

Så nehe, nu ska jag lägga mig i några timmar och få lite sömn! Kommer ju bli dålig uppdatering, men ni är ju vana!
Har med oss en data, så kanske slänger in ett inlägg om det hinns med, 30 grader där nu!!:)




Have it nice in Sweden !

Kommentarer
Postat av: karolina

Du Måste uppdatera nån gång med bilder o så:) !!

2011-04-05 @ 09:07:40
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Ha en bra resa, glöm inte uppdatera bloggen :))))

2011-04-05 @ 22:49:49
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0