Måndag

Och bara 3 heldagar kvar (med idag) tiden går så jäklans fort, fast man inget gör typ..
glssar vid poolen hela dagen, sen duscha ut å äta någonstanns och sen shopping på det!
Idag ska vi till sawgrass mills' som har 300 butiker, har redan vart där men har väl gått igenom 50 butiker kanske, haha!



Mamma & Pappa köpte hem "lite" donut's, undra hur mkt man har gått upp efter man vart i USA!
Asså jag överdeiver inte nu men allting här är verkligen större än vad vi har hemma, glas, möbler, portioner på mat och dricka, super stora pringles rör och stora drickor... ni vet dom här witamin water (älskar dom) dom har dom på 1L har jag för mig jag köpte för någon dag sen ! helt sjukt !

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Gott! Men luras inte av Vitamin Water.. det innehåller massor med socker (!)



Hoppas ni har det bra, stor kram från oss

2011-04-12 @ 17:47:27
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Jo klart jag uppdaterar. Men lite tråkiga bilder när man bara lägger in från mobilen :P



Hehe jag har inte fastnat för dem faktiskt. Däremot älskar jag loka och ramlösa. Dricker alldeles för mkt ;)



Hoppas ni har det bra, kram och godnatt

2011-04-13 @ 23:16:17
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0