Fredagsmys

Med mig själv, hahah Nova svek mig och gick o lade sig i sin säng och sov istället! (schysst dotter va????)
Ne men lite skönt att få en tyst stund, för den lilla flickan har varit jobbigt nu i 2 dagar, gnällig.
Så fort man petar på henne så börjar hon lipa.. Dont know ?  Ialf skitsamma, nu sover hon ju och det är tyst och skönt!:)

Hahha sitter och kollar på talang, Bra tidsfördriv faktiskt.
Är det någon mera som blivit påstött att man måste ha lösenord till min blogg?? för det har jag verkligen inte en susning om varför det blivit så om det nu skulle vara så för er! Jätte lustigt..

Jag räknar ner ännu mera, 3 dagar kvar sen pyser vi! Har vart iväg på drug's store och köpt med mig massa medicin så man har och är förbered!

Ne nue blire Cola (ZERO) Och popcorn!!!

Ha en bra helg alla!



Hade ju INTE tackat nej till att vara så här brun igen! Ful bild dock!

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Man blir sjukt stolt :)))

2011-04-03 @ 14:27:31
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0