Mammagrupp mm.

Igår så var det mamma gruppen för mig och Karolina med småttingarna som stod på schemat!
först var det sångstund som vanligt, känns så lamt plus att man inte ens kan låtarna som dom sjunger.
sen så var det babymassage för dom som ville, men vi ska ju till gbg på måndag och då ska vi ju gå på babyspa och får sånt där. så det kändes lite onödigt. SÅ eftersom både jag och Karolina är glada i mat så stack vi till jenssens och käkade! Och jag som som skulle ut och käka  med hela familjen på kvällen med, var lagom mätt kan jag säga!

Och i förrgår duktig som jag är (som ni säger) gjorde jag mera mat till Nova och det blev blomkål, broccoli, palsternacka och ärtor.. så nu är verkligen hela frysen full!

Idag ska jag snart upp till a6, måste till 3 och skälla lite på dom (somvanligt) beställde min htc för över 2 veckor sen, och har inte sett ett skymt utav den!


Och så ett bildregn


(bildbevis på att pappa hellre leker med mobilen än Novisen)




Hela köret är på


Nova fick en ny spargris utav mormor, jämför med den vita haha den är riktigt stor :)

Kommentarer
Postat av: Gabby

Men så gullig hon är!=) tack så mkt! Våra går mot 6 mån. Har ni bytt till sittdel på vagnen? Bor ni också i skåne? Kram på er!

2010-09-23 @ 16:10:00
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Gabby

Mmm mysigt när dom kan vara med lite & se lite mer!=) Våra vill dock lägga sig ner efter ett tag, tråkmånsar:) Mmm vi har också en stor, den ena tvillingen är 2 kg tyngre än sin bror;) Bebisar ska va lite rultiga, mysiigt!=) Ja vi bor här längst nere,hehe!kram

2010-09-23 @ 21:34:02
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: janni - mamma till Emilia♥

oo stora tjejen nu, hon har verkligen växt så mycket, underbart!! vi ska väga och mäta imorg, ska bli spännande! oo äter hon så mycket nu, duktig.. Emilia är också SÅ glad för mat !! :) kram kram

2010-09-23 @ 21:44:54
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Mamma till Nim ♥

Ah men vad kul med mer mat, det går bra nu? Klart det är roligare när man har bra redskap, du får investera i en ny :)



Nim har sovit oroligt som bara den. Kan berott på tanden som vi såg idag :P Så vi får se om sömnen blir bättre nu.



Vad bjuder helgen på då? Många kramar

2010-09-23 @ 22:06:53
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Gabby

Javisst är dom!=)De väger runt 8,5 kg resp 9,5 kg- lite mer=) Mmm vi tror ju att våra är tvåäggstvillingar. Händer i helgen då? kram

2010-09-24 @ 10:35:05
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0