inte så ofta

Som jag uppdaterar, får kanske ta och bättre mig på den fronten dådå!
Inatt sov lilla kruttan 9h i streck, det var skönt. brukar ju ligga mellan 6-8h men 9 är andra gången nu och det är verkligen jätte skönt framförallt när det är på helgerna då R jobbar till ca 3 på natten vilket betyder att jag har Nova när hon ska äta på natten/morgonen! Haha hon är lite konstig nova, jag tror att hon tror att hon är en tiger eller någonting hon låter typ grrrrrl grrrlgrrrlll ;)
7 gick vi upp i morse, har "redan" hunnit träna duschat å ätit frukost, skönt!
Nu ska vi göra ordning oss för ska snart bort till syster och färga hennes hår.


Lite stooor, men skönt att ha på morgonpromenaderna


inte lite gott! Hur ska jag överleva vintern?

Kommentarer
Postat av: karolina

Wille är med inne i en grrrll period:P aaaahhgrrrllll låter han super högt:D

Ta en promenad imon eftermiddag?

2010-09-11 @ 22:01:47
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: Mamma till Nim ♥

Hej gumman



Såg att du öppnade presentationen. Kikade du på hela?



Är allt bra med er?



Söt hon är :)



Hur går det med maten för lilltjejen?

Kramis

2010-09-12 @ 14:41:12
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: caroline

sås öt i den overallen, är allt bra med er?

ajo jag har funderat på det där, hon lär ju se ut som en liten vante i den delen. MEn vad sak man göra? ligg delen är ju jätte liten, ella är ju lång och nyfiken. Hur lång är nova nu? Provade du med kudde bakom och filtar och annat? MEn jag fattar va du menar. de små liven. Bärselen kanske får funka ett tag till =) vist är hon söt i bodyn.. hennes färger =) kram

2010-09-12 @ 22:32:45
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0