Uppdatering

Jaaa, vi kör väl en liten uppdatering dådå?
Ida har vi givetvis börjat våran morgon med en promenad med barnarpsborna, Karolina med sin lilla William!
Jädra vad jobbigt det var, trodde jag skullle dö den sista backen hahah seriöst vi sa flera gånger JAG ORKAR INTE MER! hahaha och fläsade som bara den! Sen åkte jag och Novisen hem, bara slappade lite. Och nu är jag hemkommen efter en trevlig stund hos Hanna och hennes lilla Nellie, och även Julia och Filip, äntligen.. så kul att träffa er!  Nu har jag nattat bebis.. hoppas hon sover bättre inatt för fy fasiken vad jobbig hon har varit dom sista 2 nätterna nu.. vaknat 2 ggr på natten.. tror jag är döende nu? Imorgon är äntligen R ledig hela dagen. vi har nog inte sett varandra sen hum ja, han var nog ledig en dag förra veckan!

Slänger in lite bilder också!!

Superglad lite Nova


Tummen är godast av allt!


Haha jag är tydligen för långsam, nova hinner sitta och gapa 1 minut innan!




Snacka om att dreggla!


Kommentarer
Postat av: Caroline - Ellas mamma

sååå fin bild på er..

När ska ni till gbg och vad ska ni göra? förutom att shoppa då =) kram

2010-10-04 @ 22:28:46
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Åh en bild på snygga mamman också!



Läste att du också fick dig en promenad ;)

Ja, mammakilona ska bort nu. Och lite där till ;)



Ja jag får kika på mio, så tråk att det brukar vara så j dyrt där bara :(



Jo men de är ju inte så sugna på mat när de är förkylda. Det förstår man ju. Nim är bättre och idag har han ätit hela dagen. Bara ½ flaskan välling nu inför natten :)



Mår Novisen bättre än?? Kramis till er

2010-10-05 @ 21:30:54
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0