tv

Sitter och kollar tv, och det har jag gjort hela kvällen!
Började morgonen med promenad med Karolina och Wille-pille.
Lika skönt som vanligt, och super fint väder idag också ju sol sol sol!
Sen när vi var hemma fick Nova äta Köttfärssås & Spaggethi/Sphaggeti/Spaggheti?? (stavning)
Mums säger hon vara och gapar efter mera, haha sötnöten. Nu ligger hon avdeckad i sin säng sen en timma tillbaka och jag sitter här och hoppas på att hon ska sova hela natten lång! Vi har även börjat köra mer och mer med sittdelen nu på vagnen, måste vänja mig så lika bra att köra med den nu!

På onsdag ska jag och Karolina på Barvansbio, det ni.. någon som testat??



Flyger lite hit och dit.


När jag kom ut ifrån duschen, så hade barbapappa hamnat på huvvet!


Beredd för andra och sista promenaden med mamma :)

Kommentarer
Postat av: karolina

spagetti;)



Tar du liggdelen på bion? Tänkte om hon sover där inne kanske hon ligger skönast ?

2010-10-11 @ 22:35:55
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim ♥

Vad söt hon är :) Ja det var skönt att flygresan gick så bra :)



Ikväll är vi helt slut efter Ullared.. snark..



Hoppas ni mår bra!! kram kram

2010-10-12 @ 22:08:45
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0