Slappar dag

Phuu, började morgonen med en lång promenad med Karolina.. hon lurade med mig på en till mördarpromenad.
Kommer sluta gå med dig snart Karolina:) haha, ne då ingen risk det är ju bara bra att man får känna att man lever!! Jätte härligt väder ute idag också, det gillar vi! R är ledig idag så vi ska nog bara vara hemma och slappa, kolla film och så kanske gå en till runda. Oh nej jag kom på nu att desperete börjar ju IDAG!! Eller?

Lite bilder på godingen idag:




Jag fick sitta själv i bilen som en stor tjej, medans min mamma skulle ta ut min vagn:)


Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

hihi aw vad gulligt!! ha en bra dag!! kram

2010-10-05 @ 13:52:32
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Caroline - Ellas mamma

stra tjejen i bilen. Sötfia..

Gud så skönt att bara få komma iväg lite. Hoppas lillan håller sig frisk. kram

2010-10-06 @ 05:16:57
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0