Imorn är det Fredag !!

Tjuhu! Så dålig på att uppdatera här men blir ju alltid samma saker som man skriver om hela tiden!
Nu börjar/är tösa frisk.. så sköönt att slippa snörvlandet! och att jag och Karolina var duktiga innan som var ute och gick 1h i spöregnet och griniga ungar, fy fy fy! Såg ut som jag hade hoppat i plurret när vi var klara.
Nu så ska jag sätta mig och skriva ta-med-lista till götet och även en shoppinglista, har en del grejjer jag måste köpa till Nova somjag absolut inte får glömma, sen kommer det givetvis slinka ner en hel del som inte är ett måste. Men det är ju det som är meningen med en sån här resa! Och imorgon ska jag och mamma åka och hämta Novas nya bilstol så ska dom hjälpa oss att "montera" den i bilen (undra om det är svårt) Och efter det ska vi ner till en resebyrå och se om dom hittat någon resa och boende för oss i Florida, vi ska troligtvis dit i April! (längtar).

Novas nya kompis som hon fick utav mormor (Dom heter Småkompisar, eller nått liknande)


Hon har bara inte fattat att man inte kan äta upp sin kompis!


Älsklings Nova i sin Lundmyr klänning


Hemkommen ifrån en regning promenad!


Kommentarer
Postat av: karolina

hihi men Nova då inte äta upp kompisen! Fin hon är i klänningen! Passar den än??! Det känns som det var jätte längesen som du köpte den! Du kan du inte kolla om du ser några broschyrer om danmark när du är på resebyrån imon??

2010-10-28 @ 20:33:03
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oh herregud vad fin hon är i ballerinaklänningen! :)

2010-10-29 @ 10:28:56
URL: http://detsnurrariminskalleee.blogg.se/
Postat av: feffie

sötunge hon är! :)

2010-10-29 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0