GÖTEBORG

Japp nu så drar vi till göteborg jag och Novisen med Karolina och lilla wille-pille!
Shopping idag och imorgon blir det babyspa! SÅ bli så skönt att komma bort lite.
Och om jag ändå visste att man ställde om klockan tills idag så hade jag kunnat sova 1h till fast istället slipper jag stressa mig iväg och så hann jag ju skriva lite här med ju! Såg att det var en del som kollat bloggen idag, jag tycker fasen ni ska gå och lägga er klockan är 8.a på en söndag när man ska sooooova LÄNGE! det hade jag velat kan jag lova. Och sen så föresten blev det ingen resa bookad ännu, tydligen nya regler och det är att man måste ha sitt pass när man bokar flyget.. så på tisdag ska vi ta lilla Novas första pass :)


Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

hoppas ni har det riktigt mysigt!!

2010-10-31 @ 19:59:23
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej sötnosar! Hoppas ni har det bra i Götet! Babyspa låter ju underbart! Njut lite för mig med :)



Hörru, man kan inte sova länge på söndagar om man har morgonpigga barn, glöm inte det ;)



Många kramar till er från oss

2010-11-01 @ 12:43:26
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0