Förkyld Bebis

Ja det har vi här hemma, stackars liten! Jätte täppt i näsan och har svårt att andas..
Igårkväll tog det över 4 timmar att natta henne, tillslut klockan halv 12 så somnade hon in så då vara bara at jump in the bed jag med. Idag är det strålande sol så härligt, men jag får sitta inne med förkylda Nova istället vågar inte ta ut henne nu när vi ska åka till göteborg på söndag hotellet är ju bokat och betalt å så .. så hon måste bli frisk min lilla HönaBöna!
Och nu har jag äntligen bestämt mig för att det blir en Besafe bilbarnstol till Novisen (tack mamma)!
Den verkar ju hur bra som helst och sägs vara den bästa och fått bäst på alla testerna så det känns bra att veta att Hönan kommer sitta säkert i bilen.

 
En svart/beige, visst är den fin!




Slänger in några gammla bilder, har inte "hunnit" (orkat) uppdatera datan med några nya bilder ännu.

Nu Måste jag ju ringa och fråga Novas mormor om inte hon kan komma och vara barnvakt lite så jag kan ut och gå i det härliga vädret!!

Kommentarer
Postat av: karolina

bilstolen ser skit bra ut! Sådär lagom lutad eller så inte så hon blir ihop tryckt!

Hoppas lilltjejen mår bättre!

2010-10-26 @ 11:03:59
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim!

Nim tackar och bugar :)



Ja men det är ju sugit att gå själv. Är glad jag har ngn att gå med. har du ingen du kan gå med?



Bilstolen ser kalas ut! Blir nog super!



Va, FYRA timmar att natta henne? OMG..

Då hade jag tagit bilen för länge sedan.. att söva Nim i alltså :P Hade aldrig pallat fyra tmmar.. hur löste det sig sen då?



Ja men tis, ons och tor på dagarna är enbart till Nim. Inte ens en tanke på plugg. Sedan kan det bli lite plugg på kvällen samt fredag, lör, sön och måndag då Nims pappa är hemma. I den mån som det behövs. Ibland blir det hela dagar ibland bara ngn timme. Lite olika beroende på kurs och upplägg :)

Men det går bra,.



Japp en toppendag, bilder kommer imorgon. Nu ska jag sova :) Hoppas er dag vart bra! Och att hon kryar på sig snart! Stor kram

2010-10-26 @ 23:08:34
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0