Torsdag

Började morgonen med träning, vilket var skönt! Nova tar en liten lur så nu ska jag passa på att diska. JIPPPIE!
Senare blir det lunch med mamma/mormor, gotti. Och senare ikväll ska R och jag på bio och syrran ska passa Nova... Det blir Due Date (stavning) hoppas det är bra, men den verkar ju skitrolig och baksmällan är ju bra så det måtte denna också vara!! Och vet ni vad, VI FICK LÄGENHETEN! den står tom nu  får väl nycklarna om några veckor, men först ska vi renovera kök, badrum och alla golven, så kanske flyttar i Januari.. så roooligt!!




Novisen igår när vi var på väg till mammagruppen, fick sitta i sin lilla stol som är lite liten men det går:)

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Söt hon är!



Grattis till lägenheten :)) Är Due Date uppföljningen på baksmällan? Isåfall vill jag också se den. Mys ordentligt på bion, med egentid och så. Det behöver man ibland :)



Okej, klart du kommer grejja ditt mål! Men fytusan vad gött det lät med Florida! Du, kille och Novis? Jag ligger på 65,4 nu.. så 58 är målet. Helst innan jul ;) Hur lång är du då? Du ser iaf inte ut som ngn jätte ;)



Oj måste varit tuff graividtet då, psykiskt menar jag. Jag hade ju kalas på kubtestet o så. Funderade aldrig så mkt på vad som egentligen kan hända. För det är ju mkt som kan hända liksom.. Men förstår att Nova ger er extra lycka med tanke på allt :)



Aha men vad tråkig mammagrupp. Vår är delad. Så nu var det sista gången vi gick med de små barnen, för där pysslar man mest och snackar o så. Nu ska vi börja gå med de större barnen, där de har sångstunder och sånt skoj istället :)



Idag har jag haft en riktig pluggdag, det har gått bra. Vi håller på och coachar varandra i min grupp så det är mkt att lära :O Men kul. Imorgon blir det plugg igen. Vad ska ni hitta på imorgon?



Ha en mysig kväll nu :) KRAMIS

2010-11-11 @ 16:47:12
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Kul när de lär sig nya saker :)



Jag tror det är den filmen jag skulle vilja se! Kanske kan be gubben ladda hem :P



TACK! Kan behöva det.

Ja då är du lång. Själv är jag 170 så inte så mkt kortare än dig :P



Nim sov nada inatt, så jag ställde in dagens grejjer. Blir lungt istället, bara åka och handla sen. Och så kommer mamma och bror upp. Alltid lika mys!



KUL med lägenheten!!! Nytt är ju underbart kul!!!

Hoppas allt går bra, haen mysig fredag :)



Kramis

2010-11-12 @ 12:17:00
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0