Onsdag

Hoho, uff uff vilken snö/blås storm det är.. känna som man ska blåsa bort när man går med vagnen..
idag har jag och mamma åkt och lämnat bilen för att få vinterdäck på den. Efter det vart det lunch och shopping på stan! Och givetvis naglarna så nu är dom tjusiga igen;) Och har fått veta att lägenheten är vår den 3 dec, fast vi får börja redan nu att fixa i den, och så kommer hantverkarna den 6 dec.. så snart så blire fart på skiten!
Kom på nu att jag måste ringa och beställa Novas tapeter (glömsk) hon ska få en fondvägg med en vit tapet som har lite saker på typ kroner prinsessor å så , den kommer ifrån ESPRIT och är så FIN! Ne nu blire Grey´s !

Har inga nya bilder på datan så ni får en gammal bild på min tuffing ifrån sommras ..


Kommentarer
Postat av: karolina

åh det låter som om tapeten verkligen är super fin! Glömsk som jag är men vart var det ni hittade den? Fanns den med prinsar på med?:P

2010-11-24 @ 21:29:04
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt med lite uppdatering:)

naglarna blev ju skitsnygga ;)

2010-11-25 @ 09:52:29
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

SNYGG tröja, den har jag köpt till Nim i stlr 80 så han kan snart ha den :)



Tack och vad flitig DU är :) Inte alls långt kvar ju :) Hur mkt har till till sen då? Skönt att du kommer klara ditt mål tll jul :))



Kramis

2010-11-25 @ 10:09:09
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Fast Nim har den som tröja, inte body :) Visste inte att den fanns som body.



Jag tror inte jag hinner, men till min födelsedag är jag nog klar (19 jan)

Det har ju varit lite festligheter och så, så jag stod still ett tag. Men det gör inget, var ju inte upp :)



Just det, gutt med florida. Hur länge ska ni vara borta? Vad får man ge för det för en familj? Kram

2010-11-25 @ 13:32:46
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej stumpan, då måste de fått in nu. När vi var där såg vi bara det ni har. Förmodligen kommer det bli det bordet. Jag gillar det skarpt, så gubben får bara acceptera :P Vad bjuder er fredag på då?

2010-11-26 @ 08:20:28
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Okej, tror jag vet vilket bord du menar. Passar dock inte i vår inredning. Vi har mörka möbler i vardagsrummet. Men jag tror det blir det bordet, vi måste liksom byta NU.



Vi ska ha playdate och ikväll ska vi iväg på glöggkväll :) Ha en bra fredag, kramis

2010-11-26 @ 10:57:52
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0