Nu är Crosstrainen rastad !!

Skönt det att man har fått tränat när lillan sover.. nu är det bara -4kg var till JULAFTON !!
-1.5kg på en vecka är väl hyffsat ialf, eller??

Så nu blir det duschen och sen göra ordning sig för mammagruppen, idag kommer Karolina och hämtar mig..
känner inte att jag vill köra utan vinterdäck i detta vädret !!

Hmm, undra om morsan ha rbokat någon usa resa ännu, hämtade ju Novisens pass i fredags och hon vara ju bara för söt kortet blev verkligen jätte bra! Ne nu ska jag sluta tjata och fixa lite istället.


Favorit i repris


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gums, VAD KUL :) Grattis! Duktig du är! vad har du för målvikt?



Aha, visste inte att du vart gravid innan. Tråkigt att höra att det inte gick så bra :( Sånt är ju aldrig skoj :( Måste ändå kännas skönt att ni fick Nova så pass inpå. Något annat att fokusera på menar jag! Men förstår att det måste varit mkt oroliga tankar under din graviditet med henne.



Hehe klart du inte kommer dö som ung mamma :) Bara kämpa på! Man är ju trots allt ganska pigg iaf. Mot vad man borde varit.



Hade ni skoj på mammagruppen?? Sov gott, kramkram

2010-11-10 @ 22:26:35
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0