Äntligen

Har jag klippt miig!! Igår var jag och Nova på lunch med therese, som skulle börja jobba kl 2.
Men sen hade dom så mycket avbok så hon slapp jobba, så då gick vi en LÅNG promenad istället och sen hem hit och min syster kom också. så då passade vi på både jag och Ebba att klippa oss.. jag har inte klippt mig sen i februari någongång så nur var det skönt att fått det gjort även om det blev kort!! Och sen igårkväll vart vi bort till den nya lägenheten och mätte kök och badrum, så nu idag ska vi iväg hela dagen för att hitta sakerna som vi vill ha, hittat ett supersnyggt  badkar men får väl se vad det blir, lite dyrt kanske..

Ne nu mata Novisen sen träna..




Skönt Sovläge, eller inte!

Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

haha sötnos!

2010-11-19 @ 22:57:01
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Veronica

Hej gumman, vi mår bra! Förstår att det är mkt med lägenheten, det brukar vara så :P Jo vi undrar ju också när han vill sova hela nätter. Det återstår att se ;) Men så länge han inte börjar sova hela nätter för att sluta göra det sen. Man vänjer ju sig såååå fort. På gott och ont :P Hoppas ni får en fin helg! Stor kram

2010-11-20 @ 09:34:21
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0