Morsdag

Idag är det morsdag, och det kan jag ju fira nu ;) haha.

Igår gick jag och amanda till torget kl 9 och sen vanrade vi ner på stan, strosade runt.
Köpte en klänning till Nova som hon ska ha någon dag nu när vi ska ha kalas för syrran och mig. och så käkade vi god mat på WOK (gamla). Efter vi kom hemifrån stan, deckade både jag och Nova hela kvällen!

Nu gick jag upp för att ge henne mat, men hon sover ju så då får hon väl sova vidare.. vi ska åka och hälsa på Karolina nu på förmiddagen, måste ju se hur hon bor och så hr hon lite grejer som är mina som vi beställt.
Och senare ikväll ska vi ner till piren och käka och "fira" morsdag.








Ciaaoo Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0