vilket väder!

Solen skiner så himlans skönt är det!
Idag gick jag upp halv tio (gick och lade mig 04.00) Så ja det var väldigt tidigt!
Tog en dusch och gjorde ordning mig, för att sen bege sig till Torget. gud et är hundra år sen jag var där.
Köpte faktiskt 2 st söta bebisplagg. Sen gick jag hem och väckte älsklingen så åkte vi till ikea och bytte handtagen, och sen blev det vidare till MC så köpte med oss fettomat hem. gud så gott det var!

Idag händer ingenting alls ju, melodifestivalen.. men innan och efter då?
BOOORING!





först har vi det nya bordet och stolarna.
Sen är det dom nya kläderna, dom är jätte söta, särskilt den lilla klänningen:)
Och sen har vi jag och prinsessmagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0