Vilken underbar dag det har varit!

Ja det har det faktiskt!
Började dagen med att ta en härlig dusch, sen var jag tvungen att gå ner till bilen och rasta den eftersom att parkeringen gick ut och orkar inte springa upp och ner och betala hela tiden, så då åkte jag och köpte nya köksstolar.. Och så åkte jag till norrhammar för att vänta på att jag och mamma skulel åka upp till IKEA och där inhandlades ett nytt köksbord, känns GREAT. Plus att Rikard inget vet, så det ska monteras ihop i helgen när han jobbar tänkte jag så han får en liten överraskning. och så köpte vi nya handtag till köksluckorna, så blir att sätta dit dom då med. Och nu har jag marinerat kött i kylen som väntas på att lagas till, så det blir kött souercream klyftpotatis och Bea sås såklart!  Och så blir det TV tittande hela kvällen, är ju bara FÖR bra program på 5an idag!
Det gillar vi.

Imorgon bär det av till MVC för att mäta mage lyssna hjärtljud och det vanliga pratet. ska blir roligt, hoppas rikard får ledigt så han kan följa med denna gången då, han har ju inte fått lyssna på vårt prinsessas hjärta ännu.

Jag är så lycklig nu när Solen skiner om dagarna, MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0