Vilken Härlig Dag

Jaaa gud så härligt väder det är ute idag, så sitter jag här och knapprar på dumburken.
Kom ialf precis hem ifrån bankeryd, jagade parkering som en idiot när jag kom hem. som vanligt såklart!
Ska bli så skönt att få plats i parkeringarna som finns i lägenheten. då blir vi glada.
Och senare ska jag ner till källaren och häta det nya köksbordet och stolarna som jag köpte i veckan, herregud hur ska jag orka bära det bordet? plus att de gamla sakerna ska ner i källaren. haha om mamma får veta så blir hon galen, jag får ju knappt lyfta en matkasse för henne när jag har handlat! Men jag måste bära själv. kan inte be rikard eftersom att jag ska ju överraska honom med det nya!
Och Camilla har fått sin bebis nu, igårkväll. fick ett sms i morse.
Nu när hon har fått sin plutt så kände jag hur mer verkligt det är, ja min kommer planerat om sisådär 10 veckor.
GUD SÅ JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG NÄSTAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0