Underbart

Ligger här i soffan med en prinsessa i magen som förtillfället ha hicka :) så sött!
Jag är bara för sugen på att baka någonting, men jag vill inte äta av deet och bakar jag så kommer jag inte kunna låta bli att ääääääääääääääääääta! så nja får liga här och dryga någon timma till tills dating in the dark börjar.
Har fasen inte orkat röra mig idag, är nog trött efter min och amandas runda på a6 som varade i 4 timmar.
Elisabeth ifrån föräldrargruppen ringde innan idag med, och det drar ju igång imorgon men då är jag inte hemma.
så nästa onsdag börjar det för mig, och jag har för mig att det är 6 ggr, men jag kanske är helt ute och cyklar.
det är inte en vanlig grupp utan det är för yngre mammor. så det ska nog bli skoj ..

Sitter och kollar på massa bilder sen jag och amanda var i Egypten förra året i februari ..
UASH säger jag bara, jag kommer aldrig komma ner i min normalvikt igen =( buhu så ledsen är jag, jag är trött på att vara fet ful och äcklig nu!! vad har hänt med mig, jag som älska att vara ute och gå !!!





;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0