Tråkigt väder

Rått och ja inte kallt dirrekt kasnke men ingen sol i vilket fall.
Och jag som ahde hoppats på strålande sol så man blir glad som en solstråle, men ikke.
Miljonlotteriet och sminkning det är vad som händer just nu..
Ska bege mig bort till skoaffären för att köpa skorna till rikard (överraskning)
men vet inte hur jag ska lyckas, för han lade undan dom igår och tänkte gå och köpa dom själv sen..
jaa vi får väl se vad jag klurar ut. Senare blir det mammagruppen, ska bli spännande, idag blire prat om smärtlindring vilket kan vara bra att veta hur allting funkar oså.
farmor ringde nyss med, så imon får man besök utav henne, vi har bott här i snart 1 år och hon har inte sett lägenheten ään och inite mormor heller föräns i förrgår. dåligt av oss alla. haha!
När jag sitter ner känns det som att jag mosar ihop prinsessan? undra hur det känns att ligga i en mage ihoptryckt så länge ..

NU måste skynda mig CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0