suger

Ah det suger att sitta hemma själv, även om jag tycker det är jävligt gött!
hum let's dance är ju inte så roligt egentligen? eller .. bara tidsfördriv.
jaha ddå mår man som man förtjänar i Gravidkroppen efter allt bärande och släpande på bord och stolar, och ihopsättningar, ja fy säger jag.. men fint blev det tycker jag!
Och jag tyckte jag förjänade lite gott efter det, så jag gick till hemma och köpte chips & dip och cocacola, mums!
När jag gick hem märkte jag hur ont jag hade i benet, det har svullnat upp efter sprutorna, sån fetknöl som gör jätte ont. jag har ingen plats kvar att ta dom, kan ju inte ta dom där blämärkerna är, och då finns det inget ställe över att sticka eftersom jag måste hålla mig inom en viss ram typ:/!

Ne nu blir det Solsidan, woooh!

Och sessan håller på som bara den nu föresten, har ju varit lite halvdåligt med det i någon vecka, men nu har hon börjat böka och så:) så härligt!



Älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0