Sprutar eld!

När jag kom hem vid fyra tiden ifrån stan så hivade jag i mig 2 st apelsinmer festis..
och nu sitter jag här med ett glas passions dricka.. snacka om att halsen/magen strejkar och jag har sån halsbränna så jag skulle kunna spruta eld på någon så den dör!!
Den här dagen spenderade jag först med Lunch på Jensen´s med mamma, sen gick vi ner på stan och shoppa några stuff´s till mig.. sen gick jag och gjorde mina naglar, guuud så skönt! Ny och Fräsh igen UNDERBART.
Kom hem och kollade SAW 6 med Rikard innan han skulle jobba (skit dålig var den) Och nu sitter jag här i min ensamhet i kööket där jag placerat dataladdaren..

Jaa då var det ny vecka igen då ja


Vecka 31

Bebisen är nu omkring hela 42 cm från huvud till tå och väger omkring 1.6 kg. Den här veckan är en milstolpe i bebisens utveckling då lungorna får förmågan att fungera på egen hand tack vare bildandet av en “surfaktant” som hindrar att lungblåsorna faller ihop om bebisen av någon anledning skulle förlösas och bli tvungen att andas utanför livmodern. 

Öronen är nästan helt färdigutvecklade, både de yttre och inre delarna, och bebisen kan höra din röst som den också kan känna igen efter förlossningen, tillsammans med andra vanliga ljud.

Bebisen bildar också underhudsfett och hudfärgen är mer rosa än röd vid det här laget (för “vita” bebisar). Naglarna är så långa att bebisen kan råka riva sig med dem innuti livmodern.

Jaa där ser man, hon växer på för fullt och livar runt som en stolle.
Är det Rave i magen tro?? ja man börjar ju undra!




Ser inte mina fötter längre hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0