Söndag

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här dagen, gick upp nu har käkat frukost och så kollar jag på summerland. iofs sett dom för 2 år sen gick dom på tv? ja nått sånt.
Rikard ligger och sover länge som vanligt och han lär ju inte gå upp på 2 timmar, eller 5 om han själv får bestäma! Men ne icke, idag ska jag laga flygandejakop, MUMS.. men jag skavara så lat och köpa färdig grillar kyckling hahaha! det är mycket mycket godare..
nu ska jag strax iväg och städa kontoret, sen blir det handla och hem och göra maten ..

Idag har jag varit gravid i 200 dagar och har bara 80 dagar kvar!
Men jag hann ju gå 23 veckor förra graviditeten, och eftersom jag blev på smällen igen direkt efteråt så jaaa jag har varit gravid i 52 veckor på torsdag.. och då kan ni ju förstå att jag är ganska less på det här nu.. men hon skulle gärna få "ploppa" ut i V 37.

För fan om hon ploppar ut tidigare det går ju inte det heller, för jag ska ta sprutorna hela vecka 36, och när jag tar dom så får jag ingen epidural och så tror jag inte jag får snittas om det nu skulle dyka upp att behövas för då skulle jag säkert förblöda! Så ja du får stanna i magen ett litet tag till iallafall! 

28+3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0