Söndag

Jaa då var det sista dagen denna vecka då, snart är vi där igen .. veckorna bara springer på ju men ändå går gravidveckorna så himla segt..  Nu snart ska jag åka och städa pappas kontor, cash ja tack!
Sen blir det hämta amanda och handling, blir nog Panncake's idag ! gud så gott!
Lillan buffrar på som vanligt i magen, hon hade hicka i morse igen. tycker så synd om henne då ju, pluttan.


Jaha såhär får tavlorna stå så länge, värsta stenålderväggen gick ju inte ens borra hål i !


så här är "babyhörnan" hon tar ju upp halva vårt sovrum, men gör inget !


Skulle med vilja ha en sån här gossig säng.
Så söt, hello kitty och Barbapapa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma problem här med väggarna. Nästintill omöjligt att borra ett hål .. Vart bor du ?? :)

2010-03-21 @ 13:09:09
Postat av: Janni gravid i vecka 36 ♥

oo så fina hängarna är, längtar tills mitt kommer! :)

mår du bra och så då? Kramar

2010-03-21 @ 15:09:17
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommentar till okänd: jag bor i jönköping, dudå?

vem är du ? har du någon blogg?

2010-03-21 @ 15:58:38
Postat av: karolina

Åh så fint du har gjort det, krokarna är super söta! Jag kan knappt vänta tills jag kan börja med bebisens rum!

2010-03-21 @ 16:22:22
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: Janni gravid i vecka 37 <3

Jag mår också jätte bra, så himla skönt :)

Kramar

2010-03-22 @ 10:19:19
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0