Soligt

Haha kollar på miljonlotteriet, hahah det gör jag varje dag typ. vet inte varför !
Gud vilken härlig dag det är idag då, har tagit mig en långdusch ätit frukost och så har jag även hunnit ringa till försäkringskassan, fick plats 351 i kön, HALLÅ va är det här. men det gick faktiskt fort tog 20 min att vänta på att få någon att prata med, dom var 93 st som jobbade! Vid 3 tiden ska jag ner till Rikards jobb för då ska vi gå bort till järnhandeln och köpa mera spackel till  taklisterna, och sen ska jag även släpa med mig honom in till sjöqvist, dom har fått in så många många fina VÅR skor, och rikard behöver nya skor!
Kanske köper skor och lägger i det stora påskägget han ska få? fast kanske inte så kul att få ett par skor, när man förväntar sig godis? .. Har även räknat lite och jag har BARA 35 st sprutor kvar att ta nu och jag har tagit 105 st hittills så kommer inlanda på 140 st sprutor som jag stuckit mig själv med varje dag varande eviga dag sen vecka 16. ska bli så jädra skönt att sluta med dom !!


BLÄK

Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

hej såg att du hade namncermoni ist för dop, vad innebär det ? :)

2010-03-30 @ 15:51:55
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0