ojojoj

Vilken lördag, Började dagen med att flytta lite byråer och tv's till mig och tog mitt hem till syrran.. ville ha en vit istället för den byrån jag hade! sen var vi på 1klass och köpte vagga täcke kudde och madrass, så nu är redan sängen klar till Prinsessan!  Sen blev det lunch på 8an, mums! Sen blev det bara hem och slappa kollade melodifestivalen åså. kom hem för två timmar sen kanske. och då började jag städa? haha normalt kl 10 en lördagskväll. nejnejnej. Och lille Ralph var hos oss hela dagen, ibland känns det som man tagit över honom (bara för att man vill ha en egen hund) men passar utmärkt att vara lite "barn"vakt istället, han är ju bara för gullig!!
Puddingen i magen bökar på för fullt, har riktigt svårt att få ordentligt med luft nu ibland har jag märkt .. usch!


Här är jag och lille Ralph, sophie han är min också lite ;)



Och här är magen idag, 27+2 tror jag det blir.
Fan nu börjar den växa riktigt rejääält!




Och här är sakerna jag beställt och hjärtat jag målat om i rosa till "bebishörnan" min lilla höna!



Och jag har ingen aning om vad jag ska göra nu, det är livat på 8a nu, GuruJosh eler vad heter han? aah han är där i vilket fall, och det lär ju bli ännu mer livat. så får väl krypa i sängs när alla jävla nötter har gått hem ifrån krogen.. typ 3 ! Tackohej leverpastej?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Han är lite din och prinsessan kommer vara lite min, bara så du vet ;) hihi

2010-03-08 @ 12:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0