Måndag's kväll

Nu har jag precis smäckt i mig mat för dagen, snacka om att jag var lagom hungrig!
Men blev ju inte av tidigare.. Började städa kl 2 och blev klar 6 ungefär .. äre möjligt att städa en 2.a så länge?
var dock i köket i hela 2 timmar !! fy fan nu får man ju lida efteråt i kroppen sin. bläk!
Snälla mormor kom förbi med 2 tusen med, så dom ska ge till mamma så hon slipper betala hela MIN barnvagn själv! haha. men det är hon som sagt inte jag.. snälla mamma! Rikard typ tjatar varje dag och undrar när barnvagnen kommer (varför) Men jaa det ska bli kul när den kommer. då blir det nog mest verkligt.
men den kommer om en månad till butiken så då blir det att hämta hem den då.

nu ska jag kollar på Biggest Loser och få lite dåligt samvete !! uhu.


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN- vinn babyprodukter

hej, kika gärna in hos mig och var med och tävla om babyprodukter från apoteket. Lycka till, kram

2010-03-29 @ 22:22:10
Postat av: RICHI ♥

Fin blogg!

Hoppas du haft en bra dag ♥

2010-03-29 @ 22:50:23
URL: http://riccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0