Lördag

Jaaa klockan är halv 11, me njag har varit uppe sen kl 9 då jag var ute oh gick .. var ju tvungen att lägga i nya parkeringspengar så tänke kunde lika väl gå en sväng..men den blev inte lång dock, fick ont i foten, var kissig, och så ville inte mina ben gå framåt varje steg gjorde ont typ... mitt bäcken som spökar lite tror jag.
nuu sitter jag här framför tvn och har precis ätit frukost, väntar på mamma och pappa som ska komma hit och hjälpa mig att sätta upp lite hylor och tavlor ! skönt, har ju inte en enda tavla eller hylla uppsatt i lägenheten ..
OCh vi har snart bott här i 1 år!! lite pinsamt ..

Jaha vad ska man göra idag då, kanske städa som fan ?

Tänkte bara tillägga att det var börllopsfest på palas atena eller vad heter det?
Så kl halv 3 inatt vaknar jag av att alla typ ska hem och sitter och tutar som idioter med sina biler i typ 10 min!
Vilka jävla NÖTTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0