Lördag

Sitter här och vet inte alls vad jag ska göra ..
gik upp kl 9 för att gå ner till pärlan med parkeringsbiljett. boooring.
ätit frukost vikt tvätt satt igång en tvätt kollat lite tv, MÅSTE ju var TYST rikard ligger oh sover och han blir så sur om jag livar, så disken får vänta ..

Igår var jag och amanda på bio REMEMBER ME, jätte bra men sorglig!
Så sitter det massa jävla fjortishoror och skrattar när det inte alls är minsta kul!
Och dom skrattade nog igenom hela bion, va fan går man på en sån bio då.. så lack blir jag!
Det var en mobbad flicka som var bjuden på kalas och när hon sen vaknar ringer hon sin mamma för att flickorna har klippt av hennes långa hår! Usch så synd om den flickan.. ni borde se den filmen!
Sen kom jag hem, och när jag skulle gå och lägga mig livade folk med hv blåå tjalalala hv blååå, typ som dom redan hade vunnit hela skiten. blääääk fick inte mkt sömn innan klockan slog 3!

Idag blir det nog våfflor, missade det i torsdags .. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0