Hur skönt som helst

Trefjärdedelar av din graviditet har passerat. Man kan känna hur livmodern trycker upp mot revbenen så att de nedersta revbenen spänns ut. Det kan bli svårare för dig att ta ett djupt andetag. Du tycker kanske att ditt barn är lite väl stökigt nu.

Bara en fjärdedel kvar då, känns hur skönt som helst ju!
Och jo tack, har känt det där med att revbenen TRYCKS UT och det är inte skönt det minsta lilla.
Tycker inte alls hon stökar för mkt, hon får stöka hur mkt som helst, men sen när hon kommer till världen får hon gärna vara lika snäll som sin mamma :)

Nu är jag hemma hos mamma och pappa igen.. har håll på att köra framåttillbaka skjutsat mamma sen hämtat ebba sen handlat. nu äntligen får jag sitta ner och chiiilla lite. ikväll blir det Taco's mys och Let's Dance. för det har väl inte slutat än?? ne tror jag inte. Imorgon ska vi hämta barnsängen/vaggan, skojjsigt!!

Nog för mig, have it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0