hur kunde jag?

Smäcka i mig hela fruktsalladen, nu sitter jag här helt proppmätt och kan inte röra på mig!
Nu har jag ju ätit frukt för en månad ojojoj.
Gör inget att jag är spikad framför tvn för alldeles strax börjar ju Grey's och det ska bli spännande!


MUMS så GOTT det var!

Fick även ett papper genom brevlådan när jag hade kommit hem, det var ifrån styrelsen eller nått?
Och nu har dom fått lov att bygga de dära lägenheterna som ska byggas på vår utegår, mitt utanför vårt köksfönster?! Bygget kommer ta 5 månader, Hur ska jag och prinsessan någonsin få en tyst och lugn sovstund då? Fan störande.. byggarbetare utanför fönstret i 5 månader.. ne nu JÄKLAR är jag sur!

Kommentarer
Postat av: karolina

ojj 5 månader!! Det blir inte roligt! hoppas det inte kommer bullra så mycket.. !

2010-03-25 @ 08:43:28
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0