Givande dag

Jaaa det har det verkligen varit, vart i Ullared idag (gekås).
jag gillar egentligen inte det stället. inte saker till mig själv i vilket fall!
Men köpte massa saker till prinsessan ..
Tacke, madrass, 2 st påslakansett, snuttefilt, spjälängskydd, plastadfrotté, tuttar, strumpbyxor eftersom att det inte fins i st 20-56 här hemma .. så som jag har letat! men nu är det inköpt ialf.. köpte en jätte söt sparkdräkt också ursöt! Sen det bästa av allt tror jag, en napp som är febertermometer i, så himla praktiskt ju!

Hahah och det värsta inköpet utav allt, PLASTBLOMMA en Orkide, fast ganska söt! MEN PLAST? hahaha
aja bättre än att den lyckas dö efter några dagar!!




Titta så söt den är hahaha

Kommentarer
Postat av: karolina

Blomman ser ju faktist helt verklig ut ju!!

2010-03-18 @ 09:04:34
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: marielle

napptermometern funkade inte med theo han vägrade ta den. sen provade jag den och den smakade väldigt skumt typ metall. Men det kanske funkar för eran tös :)

2010-03-18 @ 11:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0