Dött ut helt och hållet nu ..

Jaha då var det kört för min del, igår var nog sista bråket om flicknamnet Nellie.
Rikard storvägrar och jag får tydligen ge upp hoppat helt och hållet denna gången.
jag brukar aldrig ge upp? jag får ju alltid precis som jag vill! Vad är det här..
Ledsen blir jag, det namnet har vart det enda flicknamnet vi har haft sen jag blev gravid första gången, asså över ett år sen har vi haft det namnet, men nu tvärvägrar han!! Va ska jag göra. sitter och letar namn som en idiot, men det är ju rätt så tomt på den fronten, fan vad fula namn en del har asså ..

Så nu blire Namnletande som bara den.Namn som börjar på N tycker jag är fina, inte alla men finns en del!
men inga som lockar som jag vill ha. så det får bli inget namn .. men inom en vss tid måste man ju ha bestämt namn 3 veckor efter födsel eller 3 månader, kommer inte ihåg men nått är det.

OCh det är en jääävla äckelhund som förstör min förmiddag, sitter här ute och skäller som en idiot, har minst gjort det i en timma, vad äre för alkis som har glömt den kan man ju undra!!

OJ vilket irriterande inlägg det blev visst. ääsch

Kommentarer
Postat av: karolina

Fredrik kom med ett nytt förslag "Chantell"

Hej mitt barn heter kantarell typ..

2010-03-15 @ 14:45:22
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0