Call 911

Sitter i soffan (som vanligt) med lapen i knäet och spelar höög musik för baby!
Hon brukar gillar när jag gör det, haha varje gång den dära kom kom kom som som sommaren nått kommer på radion i bilen så börjar hon att göra sina dancemove's i magen haha!
Jaha, då har pappa å mamma vart här vi fick upp hyllorna krokarna och sovgott skylten men tavlorna gick ju inte att få upp på den väggen med ens en slagborrmaskin, stenhrd vägg. pappa har ingen aning om hu vi ska få upp dom.. får väl köpa karlssons klister !! Vilken tråkig lördagskväll det kommer att bli. inget bra på tv.
Så nu ska jag ta mig i kragen och bädda rent sängen och sen ska jag även damma och ta en sväng om med snabeln .. skönt att få en ren lägenhet ialf ..

Kommentarer
Postat av: Janni gravid i vecka 36 ♥

Tack så mycket, desamma till dig! hoppas allt är bra! när har du BF?

2010-03-20 @ 22:27:26
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0