27+0

Idag är min prinsessa i magen en vecka äldre:) går in i vecka 28 idag, härligt!
Tiden knaprar på sakta men säkert..
Idag är Älsklingen ledig, vi ska ner på stan sen och luncha.
Och jag måste hitta ett hellokitty påslakan som passar det täcket jag ska ha, ett litet för vagga ju.
Blir tveksam på om dom har hellokitty i så litet, men får se. annars får mamma sy ett!

Dumma 1klass har inte hört av sig än om sängen, men den har väl inte kommit än då.
känske är lite struligt nu med all körning i snön för lastbilarna..


Kommentarer
Postat av: Lallo

Det har funnits Hello Kitty påslakan på Gekås :)

2010-03-04 @ 20:07:07
Postat av: Anonym

Nej finns det det ? i sånt smått? Som är till vagnen, fasen vad bra isof. ska ju dit om 2 veckor :)

2010-03-04 @ 20:53:08
Postat av: Lallo

Ja, sist jag va där fanns det. Skulle köpt till Lykke men glömde. Ska nog dit nästa fredag så ska kika efter det då :)

2010-03-05 @ 08:16:48
Postat av: Anonym

Ja gör det så får du höra av dig när du vet !!:)

2010-03-05 @ 11:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0