Tösa min

... blir 2 månader idag ju, big big girl.

Crosstrainern kom, crosstraineern dog.
Blir fixad senast tisdag och tidigast måndag, så får vänta med träningen lite till.. jag hann träna 20 min igår morse, och pang sen gick den sönder.. kändes ju lite meningslöst!!
Nova var jobbigast inatt, ville inte sova alls.. Kl halv 4 i morse var jag ute och gick med henne så hon skulle somna men sen kom vi hem och då var det inte kul att sova längre ju!
Då skulle hon ha mat och inte sova, så somnade nog vid halv 6 - 6.
SÅ idag är man ju inte lite död, och jag fick ställa in min och Karolinas Fika/promenad. TRÅKIGT!

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komoma och ha Nova, så att jag och pappa kan åka och kolla på bilar.. måste ha mig en annan nu den andra är lite liten.

 

Nattpromenad








Kolla vad liten hon var, här kanske hon är nästan 4 veckor!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad sur natt :( brukar nätterna vara svåra? Kramis

2010-06-20 @ 19:44:38
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica

Låt henne sova, det bättrar sig sen. Men ett tips vi fick från bvc var att göra ngn nattrutin. Ex massage eller någon visa eller så.. så de förstår att nu är det natt och då sover vi länge :) Hoppas det vänder, jobbigt om hon vill vara vaken på natten och sova på dagen.. Kram till er

2010-06-21 @ 22:27:40
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

Måste bara fråga, den söta mössan, är den från geggamoja? vilken modell och stl har ni i den? vi har precis samma smak på kläder :) kramar

2010-07-25 @ 21:43:07
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0