Onsdag 2 Juni BF!

Idag är det egentligen beräknad förlossning, men istället är Nova 6v o 2 dagar idag..

Igårså fyllde jag år så då hade vi lite kalas för mig. Och vi var även hos bvc på dagen, tro det eller ej men nu väger hon 4095g alltså har hon nästan gått upp ett halvt kg på en vecka!! och det är mkt det! Jag är precis hemkommen ifrån solariet, så nu blir det duscha å så, och sen ska jag oh Karolina ner och kolla på JB's Bal. det ska bli roligt. Slänger upp lite bilder på Nova dom senaste dagarna.










Kommentarer
Postat av: amanda

Ååååh vad söt klänningen var och badrocken! hihihi <3

2010-06-02 @ 23:34:07
URL: http://detsnurrariminskalleee.blogg.se/
Postat av: Veronica

Så skön bild den sista :)



Nim skrattade första gången för ngn vecka sedan.. och ngn gång har han gjort det med ljud... skrattar Nova?



Ser att jag missat att läsa lite här, måste uppdatera mig!!! KRAM

2010-06-08 @ 16:59:58
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0